parametry we właściwościach programu

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 23:17:02 MET DST

Witam,
Szukałem czegoś wygodnego do konwersji plików *.mpc do wav'a i
znalazłem tylko player i decoder z lini poleceń.
Jeśli skojarzę program z plikami mpc to mogę "open as" wybrać np.
player i jest OK ale dokoder chce parametry zgodne z tymi:
mppdec d:\Audio\bit\test.mpc d:\Audio\dec\output.wav
Co należy wpisać w parametrach aby po wybraniu "open as - mppdec"
zaznaczony plik rozpakował się do katalogu (który będzie stały) np.:
c:\converted music ?

Pozdr.

Wojtek

PS czy coś się ostało jeszcze ze strony teamu ? Ninik wspominał że mam
szansę znaleźć tak coś na problemy z polskimi znakami importowanymi w
wordowskich dokumentach do Smart Suita. Gdzie teraz szukać ?