Re: Polityka IBM'a i eCS

Autor: Przemysław Roman (przem_r_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 11:47:47 MET DST

Użytkownik "Bigman" <janb_at_PreczZeSpamem.polbox.com> napisał w wiadomości

> instalowalem w2k prof, srv, adv srv (na swiezej partycji) i po
> zakonczonej instalacji nie bylo sladow fragmentacji

Ja mam wręcz odwrotne doświadczenia - w2k i wxp a szczególnie w2k SBS
Server - instalowałem trochę tego w ramach ostatniej interklasy (30 pracowni
po 20 komputerów + serwer).
Serwery SBS'owe były zainstalowane, chociaz jednego musiałem stawiac sam -
na system był cały nowy dysk, po instalacji - sieczka na dysku. W przypadku
gotowych (juz zainstalowanych serwerów) sytuacja była idnetyczna.
Stacje wxp były instalowane przez siec - instalator uruchamiany z dyskietki
siciągał całośc z serwera zakładając najpierw partycję i formatując dysk.
Miejsca na system było dosyć - 40GB ale i tak fragmentacja sięgała
kilkudziesięciu procent.
Skoro ty masz inne doświadczenia to znaczy że albo masz szczęście alb ja mam
pecha :-)
Tak czy inaczej zdania nie zmienię.

Pozdrawiam

--
Przemysław Roman      ICQ: 108988744         GG: 2196919
Łapy precz od Trójki: http://www.tajniak.pl/protest