Re: Polityka IBM'a i eCS

Autor: Bigman (janb_at_PreczZeSpamem.polbox.com)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 15:32:58 MET DST

On Pn, 09 cze 2003 13:16:51 GMT Adam Plaszczyca wrote:

> HPFS nie. A ta 'defragmentacja' polega na kopiowaniu plików z
> jednego miejsca na drugiew.
> W wypadku HPFS nie oplaca sie - system sam defragmentuje sie w locie.

tak samo w locie defragmentuje sie ntfs - zbyt duzy plik jest
przepisywany do innego sektora dysku - tak wiec i tu i tam mamy doczynienia z
defragmentacja w locie (chociaz wedlug mnie nie jest w 100% skuteczna)

pod winda jest jednak mozliwosc wyzwolenia pelnej defragmentacji
woluminu recznie

znasz moze jakies narzedzie zeby zobaczyc rozlozenie plikow na dysku hpfs?

--
Bigman
http://www.xnews.prv.pl/ - precz z OE