Re: Polityka IBM'a i eCS

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 08 Jun 2003 - 10:28:05 MET DST

Marcin Fal <fal_at_b7.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> 1) Czy ktoś może mi pokrótce objaśnić jaka jest obecna polityka IBM'a
> względem OS/2? Czy zamierzają dalej rozwijać i dlaczego nie
> udostępnili go za darmo do celów nie komercyjnych?

Licencję na os/2 ma teraz serenity systems. Oni coś się starają. IBM nie
może wypuścić kodu za free bo robił to razem z micrym, no u \\i trzymają
ich umowy.

> 2) Co to jest eCS, dlaczego tak się nazywa (jest jakieś rozwinięcie
> tego skrótu?) i czym się to je?

eCS to najnowsza wersja os/2. Rozwinięcie to eComStation. Aktualnie wersja
1.1. Zobacz sobie dokładniej na www.ecomstation.com.
Tak na prawdę to jest jednak warp convienance pack + kilka programów
dodatkowych + programy za free i takie tam. Wygląda ładniej, ma dobry
support ze strony serenity, zawiera najnowsze sterowniki i garść
programów.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564