Pytanie.

Autor: jacek k. (setka007_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jun 2003 - 15:20:48 MET DST

Witam:))
SKad mozna sciagnac OS/2 ??? WIem ze pytanie moze nie odpowiednie ale moz
ektos ma.. Jestem zielony w tym temacie. Zawsze uwzywalem systemow
Microsoftu i czasem Linuxa chcialbym sprawdzic w celach edukacyjnych jak
chodzi OS/2 w sieci i w necie oraz w codziennej pracy z kompem. Od razuy
mowie, ze kupno odpada z braku funduszy. Chce jedynie to zainstalowac bo
jestem ciekaw i chce sie doksztalcic. Pozdrawiam:)
jacek
www.setka.prv.pl
setka007_at_poczta.onet.pl