Fix 15 i com-y

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Wed 04 Jun 2003 - 17:06:02 MET DST

Witam
Podkusiło mnie włożyć fix15, gdyż liczyłem na poprawę pracy w sesjach dos -
mam taki jeden program, który się wywala przy intensywnej wymianie danych z
btrivem na novelu. Skutkiem jest brak dostępu do portów com w dos i winos2,
system pyszczy, że coś innego ich używa, a ja bez com-ów nie mogę żyć.
Programy oesowe spokojnie działają na com-ach. Jest na to rada, czy czeka
mnie triumfalny powrót do fix11?

Jerzy Michniewski