Re: 3C905TX-Full card

Autor: prasco (prasco_at_op.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 00:57:57 MET DST

> A zobacz czy na dyskietce z sterami do tej sieciówki nie ma sterowników do
> os/2? Tzw. NIC drivers ;)
> A tak w ogóle to 3Com jest grzeczną firmą i jednak idzie skonfigurować ich
> sieciówki, patrzyłeś na ibm'ie czy nie mają?

Sterowniki to mam, ale nadal nie wiem jak sobie poradzić z ich instalacją a
później konfiguracją tego tak, aby przy starcie pobierał adres IP z serwera
DHCP automatycznie i traktował to połączenie jako połączenie internetowe. Ja
tego systemu używałem ostatni raz jakieś 8-9 lat wstecz i nie bardzo
pamiętam jak to się 'jadło' a teraz walczę z tym po części dla zabawy a po
części dlatego, że mam zamiar wykorzystywać go w pracy. Jak skończę z siecią
to przyjdzie kolej na skaner Tamarack ArtiScan 9600Plus i drukarkę OkiPage
6w-no z tym będzie zapewne problem i to pod hasłem sterowniki