Re: Phoenix

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 18:57:52 MET DST

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> K6 tez jest MMXem, ze tego co wiem, to kompatybilnym z Pentiumem... W sumie
> nie wiem, na czym problem polega, ktos powinien zrobic jakis benchmark - np.
> czas uruchamiania, czas ladowania z dysku tej samej strony w podobnych
> warunkach itp. Moze namow brata? :)

Benchmarki nie mają sensu, mamy zupełnie inny sprzęt.
Poza tym procesor amd a intela to dwie różne bajki. Nie da się jednolicie
powiedzieć, że są lepsze lub gorsze, bo w niektórych sprawach może być na
prawdę różnie. Winchip 200 też możesz sobie założyć jak dla mnie chodzi
gorzej niż P90.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564