Re: Jak mam szanse

Autor: Marcin Fal (fal_at_b7.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 17:21:26 MET DST

On Fri, 30 May 2003 22:53:15 +0000 (UTC), "Ninik"
<ninik_at_dominik.kei.pl> wrote:

>Owszem.

>Visual Age for C++?
>Visual Age for Basic?
>Java Development Kit?
>Borland C/C++ 2.0?
>Watcom C/C++ Version 11.0A?
>Vispro REXX 3.01 GOLD?
>VX-REXX?

>Visual Pascal?

To na pewno Visual Pascal? Czy też literóka i powinno być Virtual?
Możesz podać link, albo napisać parę słów o tym środowisku?

Tak informacji czy któreś z nich mają darmowe wersje.

Mogą być okrojone.
Poza tym głównie chodzi mi o C++.

Czy w którymś z wymienionych środowisk da się pisac aplikacje
wykorzystujące PM?

Marcin Fal