Re: Cyfrak :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 19:45:55 MET DST

Dominik Czechowski <Dominik.Czechowski_at_telekomunikacja.pl> nakombinował(a)
coś takiego:

> Zapomniałem dodać, że dysk logiczny zobaczysz dopiero po kliknięciu na
> "Refresh removable media" (lub "lvm.exe /RediscoverPRM")

Oczywiście klikam :) Nic to nie daje, a driverek do USB info - usb res
manager mówi i tak że nie widzi jakiegokolwiek urządzaenia na USB, muszę
dopaść jakieś inne usb bo na razie tylko aparat mam pod niego :/

Mam dokładnie tak:

BASEDEV=USBUHCD.SYS
BASEDEV=USBD.SYS /REQ:USBUHCD$
BASEDEV=USBHID.SYS

REM *** USB ***
BASEDEV=CWUSBUHC.SYS /V
REM **** If you have an OHCI chipset use CWUSBOHC.SYS
BASEDEV=CWUSBD.SYS /V
BASEDEV=CWUSBMSD.ADD /V /FLOPPIES:0 /REMOVABLES:1 /FIXED_DISKS:0
/FORCE_TO_REMOVABLE

REM *** USB INFO ***
DEVICE=Q:\Programy\utils\usbres\usbresmg.sys

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564