Re: Lan server - dziwny problem

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 22 May 2003 - 11:13:12 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) napisał(a):

> Zapomina definicję zasobu czy tylko go NIE URUCHAMIA ? Jeżeli to drugie,
> to w definicji zasobu określasz, kiedy ma on być uruchomiony : ręcznie,
> natychmiast po starcie serwera lub na żądanie klienta.

Jestem caly glupi. Zapomina definiuje, ale moze nie tego narzedzia uzywam -
opisze, czgo uzywam ;)

Otwieram LanServer administration, widze swoj server, no to prawym
przyciskiem, open as... i shares....

No i tam mam opcje dodawania i stopowania, ale nie widze zadnych opcji startu
manuanego, automatycznego itp. Tam tez dodae swoj share i tam tez go nie widze
po restarcie :(

A jak juz sobie udostepnie dysk na serverze po starcie, to ze swojego
komputera otwieram tamten server przez File and Print Client Resource Browser
i jest... pusto, nawet po refreshah. Uruchamiam "Shared resources and network
connection" i tam widze serwerowe zasoby... Dziwne...

A najdziwniesjze jest nastepujace:

NA swoim komputerze mam ACP1, ale nadinstalwoaem na to peera i am taka dziwna
hybryde ;) Udostepniam sobie zasob u seibie, probuje otworzyc moj koputer
przez siec u ojca (komputer ojca wczesniej okreslany byl serwerem i to o nim
glownie mowie) no i pyta mnie ponownie o haslo, ogolnie Lan Logon, to duze
okienko z nazwa sieci itp. No to sie loguje i wtedy.. restart desktopu, bald w
netapi32.dll. Za kazdym razem...

Ehh, ja to mam zawsze problemy ;)