Re: Lan server - dziwny problem

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 14:21:10 MET DST

Wojtek <nick0000_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Na szczęście LAN Server na to nie pozwala
>
> Tak na marginesie, sytuacja analogiczna jest w WinNT.

Przypominam, ze ne mam pojecia, o lan serverze i twoja odpowiedz jest dla mnie
troche enigmatyczna ;) Dlaczego na szczescie? TRzn. rozumiem, ze potrzebne sa
te shary, zebym sam je widzial, ale jak go zmusic, zeby wobec tego zapamietal
to, co ja chce zeby tez inni widzieli? Bo udostepnianiane przeze mnie shary
zapomina po prostu.