Re: Lan server - dziwny problem

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 08:10:35 MET DST

Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> napisał(a):

> Racja, taqk to jest jak się z pamięci pisze ;)

No wiec dowiedzialem sie, ze jak sie ma LAN Server to sie startuje LAN Server,
bo PEER to tez taki server i w sumie na jedno wychodzi ;) Nie wiem, jak pod
wzgledem obciazenia systemu... I tak po starcie wyzstkiego OS/2 mi zamuje 150
MB w pamieci ;) (to jest zasob, ktory zuzywa po mistzowsku ;)

Nieniej jednak mam nastepuacy, dziwny problem i prawie pewien jestem, ze nie
bedzie odpowiedzi ;)

Po instalacji LAN Serve rudosepnil mi wszystkie moje dyski i pare katalogow
(sam), do dyspozycji admina. Dyski te sa oznaczane jako C$, D$ itd...
Zauwazylem, ze zasoby konczonce sie na dollara nie sa widoczne z zewnatrz.

Problem w tym, ze... nie moge ich usunac :/ Wlaczam sobie gui, daje im stop,
uruchamiam nowy zasob juz widoczny, ale po restarcie jest sytuacja
wyjsciowa... Tzn. nie ma mojego zasoby, tylko te z dollarami...

Naprawde upiorne... W dodaku moj skrypt statowy wywalajacy tamte i wpisujacy
moje jakos nie dziala, czemu sie jeszcze nie przyjzalem. Ale moze ktos wie, o
co chodzi?