Re: pc dos - zakup i instalacja

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 11:05:52 MET DST

Bigman <janb_at_TNIJ.polbox.com> nakombinował(a) coś takiego:
> a mozesz napisac co to byl za soft? tak z ciekawosci ...

Nie jestem w stanie sobie przypomnieć niestety. Gdzieś mi ktoś dał linka i
pociągnąłem, potem nagrałem na cd-rw i raz wystartowałem z niego.
Niestrtety cd-rw było mi potrzzbene a brat mi skadsował to z dysku wiec
nie mogę sprawdzić. Ale zobacz te adresy co Ci dałem.

> i tu jest problem, potrzebuje 100% dosa - Ojcu zalezy na extrakodach

Na prawdę nie wiem jak to wyglądało w rzeczyswistości. Musisz sprawdzić.
Miałem na myśli raczej instalatory i podobne kfiatki, które mogłyby
sugerować się linux'em ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564