Re: pc dos - zakup i instalacja

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 08:03:20 MET DST

On Fri, 16 May 2003 21:27:08 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>Pewnie tak, ale to wynika z potrzeby kompatybilności w dół. Moim zdaniem
>Ps/2 też zniknie żeby można było podłączać po kilka klawaitur czy też
>myszek ;) Grafik od dawna się da (np matrox dualhead).

Kiedyś napewno, ale ja stawiam że nie wcześniej jak za 10 lat.
Od półtora roku mam do czynienia z USB od kuchni i zaczynam doskonale
rozumieć, dlaczego nie jest ono tak powszechne, jak guru z Wintela
obiecali kilka lat temu.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20