Re: Nowy sprzet i cos nei tak

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 15:33:14 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Moze to problem hardwareu, a moze nie... Jest nowe pudelko, wrzuciem na nie ACP2.
>
> Objawy:
> Trap na VDM, trap na jakimstam programie OeSowym, zwis wprzy boocie podczas
> ladowana LVMOS2 (czy OS2LVM...), jezeli zainsaluje dani zamiast ibm1s506.
>
> Dodakowo diskinfo z danisnic nie pokazuje na ktorymkolwiek z kanalow, ale moze
> moze pokazac tylko jezeli jest uruchomiony driver...
>
> Zmienilem jadro na nowsze, ale nie pomoglo...
>
> Czy ktos sie natnal na podobne objawy?
>
> W pudelku jest Athlo 1.8, Geforce 4 MX, plyta epox i dalej to juz nie wiem,
> [...]

Kiedys zapoczatkowalem dluuuugi wątek o niedziałającynm eCS.
W moim przypadku była to niepoprawna współpraca starego kontrolera UDMA
z nowym dyskiem UDMA (płyta PII, musiałem kupić zewnętrzny
kontroler...), objawy bardzo podobne do Twoich.
Spróbuj na początek ustawić toto w tryb PIO, w którm być może będziesz
musiał pozostać :-(

PS. Ale dlaczgo akurat płyta epox? Jaki tam jest chipset?

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *