Cyfrak :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 12:52:34 MET DST

Witajcie.

Nabyłem oststanio nową cyfrę, gdyż między innymi byłem zniecierpliwiony
czekaniem na GPhoto/2.1 do os/2. Wybór padł na sony dsc-717 nie tylkoze
względu na jego jakość, ale również i na to że nie wymaga specielnego
jakiegoś oprogramowania do obsługi (jako dysk w windowsie...).

Zapytałem jak z obsługą aparatu pod innymi systemam- taką dostałem
odpowiedź:

Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl> wrote:

---- początek cytatu ----

> 1. Czy ktoś z was korzysta z tego aparatu pod innym systemem niż windows?
> Interesuje mnie jak go ugryźć od strony linuxowej, z tego co
> zoorientowałem się to niestety GPhoto2 nie obsługuje tego aparatu (również
> 707). Do tego na szybko nie udało mi się tego aparatu ustawić jak czytnika
> USB (wymagania - jednowątkowy - standardowy czytnik USB), czytnik CF za to
> ładnie czytał.

Używam. FreeBSD. Działa świetnie (707 także):

kernel: umass0: Sony Sony DSC, rev 2.00/4.40, addr 2
kernel: da0 at umass-sim0 bus 0 target 0 lun 0
kernel: da0: <Sony Sony DSC 4.40> Removable Direct Access SCSI-0 device
kernel: da0: 1.000MB/s transfers
kernel: da0: 123MB (253696 512 byte sectors: 64H 32S/T 123C)

---- koniec cytatu ----

Dlatego chciałbym jakoś spróbować dostać się do aparatu spod os/2. Na
szybko drivery USB nie zadziałały te od IBM'a, ale mam mam ndzieję że tą
drogą też się uda jakoś. Co do tego jak go obsługują spod nie-windowsa -
jakieś wskazówki na rzecz os/2?

Jeśli ktoś chce szczegółowe info o aparacie to można je znalećź tu :)
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/f717.html

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564