CMD na poczte :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 15:55:20 MET DST

Hej!
kiedyś pojawił sie tu skrypcik do filtrowania poczty tak by były polskie
ogony. Albo PMView sie zmienił albo nie wiem, nie dział to od dawna... Jak
ustawić żeby były pliterki pomimo wszystko?

Brak którejkolwiek z tych linijek robi krzaczki:

Czy ktoś z was mógłby teraz napisać skrypt, który by sprawdzał te linijki
(a konkretnie ich początki bo może być np kodowanie na quoted-printable..)
i je dodawał? Notorycznie brakuje linijki MIME... Nie znam się na REXXie
dlatego proszę was o to bo wiem że porządnei w tym siedzicie...

BTW:
Czy macie może jakieś książki o REXXie? Najlepiej elektroniczne w PDF?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564