Re: Mapowanie egzotycznych klawiszy

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 15:25:13 MET DST

"Marek Wojciechowski" <mapson_at_pg.gda.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Obiekt do konfiguracji klawiatury (np. w SystemSetup)
> Otwierasz i jedna z zakładek to "Function Keys"
> Wybierasz tą zakładkę a na niej "Help"
>
> Acha. W ten sposób możesz uaktywnić dodatkowe klawisze, ale nie jestem
> pewien, czy w prosty sposób uzyskasz ich przemapowanie.

Mam tylko... tylko niestety na cztery klawisze które są egzotyczne dla
mnie tylko jeden posłał kod... :/ i to ten najdalszy z klawiatury :/

Opcji nie mogłem znaleźć bo jej nie miałem ;) Obsługa klawiatury przez XWP
była wyłączona i to był powód ku temu..

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564