Re: HPFS386

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 07:52:27 MET DST

On Tue, 22 Apr 2003 07:44:28 UTC, "Ninik" <ninik_at_dominik.kei.pl>
wrote:

> Z tego co wiem z JFS nie da się startować?

Jeszcze nie (oficjalnie). Nieoficjalnie mają na tym polu sukcesu
ludzie pracujący nad eCS.

> JFS :)

Były i są.
Dla OS/2 są, o ile mi wiadomo, nawet dwie wersje. Jedna oficjalna
wersja IBMa JFS dla OS/2. Druga to wersja sportowana ponownie pod OS/2
przez ruskich na podstawie Linuxowej wersji open JFS.

Marek