Re: Lotus Notes z pudełka z Warpem 4

Autor: Jan Gromadzki (oksza_at_bu.uni.wroc.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 09:13:16 MET DST

On Thu, 10 Apr 2003 11:09:57 +0200 (MET DST)
"Przemysław Roman" <przem_r_at_wp.pl> wrote:

> Witam,
>
> czym właściwie jest ten Notes dostarczany razem z Warpem 4?
> - klientem (tak mi się wydaje)
> - serwerem
> - do czego służą aplikacje z katalogu apps/viprun - jak zauważyłem są pod
> win
> - czy można to obecnie do czegoś sensownego wykorzystać
>
> Pytam bo nigdy tego nie instalowałem i zupełnie się nie znam na Notesach.

Ja co prawda tez sie nie znam, ale z tego co wiem, to Lotus Notes jest serweerem do wymiany wiadomosci i danych (ogolnie ulatwiajacym prace grupowa) uzywanym raczej przez duze firmy, a to co jest na plytce z Warpem 4 to tylko klient do tego systemu, i to stary. Potem bylo jeszcze kilka edycji w pisemkach komputerowych, nie wiem - moze nawet jakas okrojona wersja serwera tez zostala w ten sposob opublikowana? W kazdym razie do prywatnego uzytku to sie nie nadaje, to dosc skomplikowane urzadzenie.

Pozdrowienia

--
Jan Gromadzki
Wroc?aw