Re: Osiwieję: 80G HDD widziany jako 11G w LVM...

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 23:08:47 MET

"Piotr Oniszczuk" <wolodzia_at_kki.net.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Może ktoś zna jakieś magiczne updaty, fixy i inne czary -bo ja już
> walczę z tym CAŁY TYDZIEŃ.
>
> BTW: Win2k wykrywa owe 80G i bez problemu zaczyna instalację. Jedyny
> problem to OS/2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Najwidoczniej zakładałeś to windowsem.. Każde Fat32 jest widziane jako
nowy dysk co oczywiście jest nieprawdą ale na potrzeby sterownika
konieczne...

Postaraj sie od poczatku spratycjonowac to os/2, ja nie mialem problemow z
tym nigdy, mam taka sama plyte jak Ty.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564