Re: OS/2 Wapr zone 3 a duzy dysk

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 25 Mar 2003 - 16:29:18 MET

On Tue, 25 Mar 2003 16:23:20 +0100 (MET), Jelcyn wrote:

>Witam,
>Mam pytanie otoz chce kupic OS/2 Wapr zone 3 oryginalny i nie wiem czy
>mi pojdzie. Mam dysk 10 GB (bedzie on podlaczony jako slave ewentualnie
>secendary master). Drugi dysk (primary master) to bedzie 80 GB i czy
>OS/2 bedzie mi chodzil ladnie na takim duzym dysku ?? Jelsi chodzi o
>jakies problemy z utworzeniem partycji dla OSa to moge np. w PQMagicu
>utworzyc partycje OSowa np. 500 MB i czy wtedy by mi sie na niej
>zainstalowal ?? Czy OS2 widzi dyski FAT16 (i ewentualnie FAT32, jak nie
> [...]

Na wszystkie pytania odpowiedź brzmi TAK, pod jednym warunkiem.
Musisz uaktualnić dyskietki instalacyjne. Odpowiednie pakiety możesz znaleźć
np. tutaj (link może być połamany) :

http://www7.software.ibm.com/2bcprod.nsf/186d96ebef23e6438625689c007ac1ef/7776224fd9df8f8386256c3900513596?Op
enDocument
Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>