Re: ma³y problem z tcpip

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 19:42:34 MET

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> nakombinowa³(a) co¶ takiego:
> Nie ma sensu rozwalaæ sobie ca³ego systemu - z powodzeniem wystarczy
> reinstalacja samej sieci. Mo¿e nawet bez wcze¶niejszego odinstalowywania
> (chocia¿ zawsze odinstalowywa³em).

Tylko ja chce na nowo sobioe spartycjonowac dysk, a bedzie to na pewno
potrzebne mi bo dysk idzie wkrótce do naprawy na gwarancji, wiêc tak czy
siak, ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564