Re: PHP i ustawienia regionalne

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 18:00:15 MET

Dominik Czechowski wrote:

> Witam, czy ktoś wie dlaczego w OS/2 nie działa funkcja setlocale() z
> PHP. Próbuję uzyskać polskie nazwy dni tygodnia i miesięcy, a tu kicha:
> nie wyrzuca błędu a cały czas mam po angielsku.

Jeśli to jest port zrobiony w oparciu o EMX to raczej zapomnij o
setlocale() i poszukaj obejść... EMX nie korzysta z NLS OS/2, tylko
stosuje "swoje" wynalazki - J. polski w EMX nieobsługiwany (ten sam
problem jest z resztą w Perlu) :-(

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */