Re: ma³y problem z tcpip

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 16:16:44 MET

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> nakombinowa³(a) co¶ takiego:
> Obawiam sie, ze bedziesz musial reinstalowac MPTS + TCP/IP - lepiej
> zrobic to od razu i oszczedzic sobie problemow... Najpierw "Remove
> installation for networking" z "System setup", a pó¼niej z CD-ka
> npinst.exe (powinien byæ gdzie¶ w IBMINST).

Prêdzej zreinstaluje wszystko od nowa, jak tylko bêdê mia³ czas - na razie
nic szczególnie z³ego siê nie dzieje.. Potem sobie robie ³±dniejsze
archiwum. Nie tyka³em tego konfiguratora bo wszytsko by³o okiej..

> Pope³ni³e¶ jak mi siê zdaje jeden b³±d instaluj±c Java 1.3 - zaznaczy³e¶
> "Make java 1.3 default system JVM" (czy jako¶ tak) nie przeczytawszy
> ostrze¿eñ... :-/

Czyta³em i nie wydawa³y mi siê takie gro¼ne ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564