Re: WebSphere 3.02 dla OS/2 i polskie znaki

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 15:57:42 MET

Dominik Czechowski napisał(a):

> O, czy to znaczy, że udało Ci się zainstalować Websphera i działa? Jeśli
> tak, to byłbym wdzięczny za instrukcję krok po kroku dla totalnyh
> idiotów bo ja nie mogę sobie z tym poradzić.

Zainstalowałem i działa, a po długich bojach udało mi się przejść
problem, o którym pisałem (WebSphere a sprawa polska) i wreszcie udało
mi się zmusić go do pracy ze stroną kodową ISO-8859-2. Problemem jest
niekompletna dokumentacja, wspomniany problem ze stroną kodową udało mi
się przejść
korzystając ze źródeł nie zawartych w dokumentacji. No i niestety
fixpaki do WAS dla OS/2 są dostępne w płatnej subskrybcji, na którą
chyba wkrótce się zdecyduję. Tak czy inaczej, w zasadzie WebSphere
działa, chociaż po lekturze zawartości fixpaka wolałbym go jednak mieć.
Próbowałem również zainstalować Tomcata dla OS/2, którego obsługa stron
kodowych jest podana bardziej wprost, ale ostatecznie wybrałem produkt z
WSeBa. Ostatecznie jest to sztandarowy komponent WSeBa.
Co do instrukcji, to nie podejmuję się tłumaczenia "step by step" ale
chętnie odpowiem na konkretne pytania.

                           Pozdrawiam - Jan N. Waliszewski

P.S. Sądząc po braku reakcji, sądziłem że jest to problem zupełnie poza
obszarem zainteresowania uczestników grupy.