Re: Nagrywanie w OS/2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 14:03:21 MET

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> Ja dlugo uzywalem RSJ i ma pare fajnych rzeczy - chociazby to, ze mozna
> podgladac nagrywarke w "fizyczny' sposob... No ale audio/data cd creator tez
> mi sie podoba, acz ma pare niedociagniec - np. log generuje jak plytka sie
> dobrze wypalila, a jak zle, to nie ;)

To wtedy nie pokazuje tego na ekranie, ale w logowni jest jak
najbardziej.. Mnie za to wkurza że jak jakiś program próbuje tknąć
nagrywarkę podczas wypalania to jest wstrzymywany, z tym że nei może byc
ani ubity, a wszystkie programy pozostawiaja na nim slad :/ Najlepiej by
było gdyby podczas nagrywania zdejnowal literke z tego urządzenia... ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564