Os/2 i dziwne zachowanie w sieci.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 10:42:13 MET

Witam..

Nie wiem jak to sie stało ale taka sytuacja mnie wkurza:
os/2 loguje sie do sieci i dostaje ip 192.168.1.3 (czasem ma z tym nawet
problemy kiedy żadna winda w sieci nie sygnalizuje mi podobnych), innym
razem loguje sie bez problemu i od razu ma numer. Za to w poprzednim
przypadku wystarczy troche pomęczyć dhcp monitor to wtedy dostaje numerek.
Dlaczego tak sie dzieje? Jest na to fix? Zarówno eCS jak i Warp4 takie coś
miały. Z tym że zaznaczam ze na serwie jest wszytko ok i nigdzie indziej
nie ma problemów.

Po drugie coś sie zadziało w ustawieniach w sieci i system nie odpowiada
mi na żadne wołania pingowe w sieci. Nie można sie też z nim połączyć na
serw FTP i cokolwiek innego. Co ciekawe nie jest tak znów zawsze więc nie
wiem czy to nie ma jakoś związku z powyższym.. Co ciekawe wtedy mogę
spingować jakiś komp ale nikt mnie :(

Coś się też stało z Serwem FTP, u mnie wszystko jest okiej na local'u ale
na zewnątrz mogę się z nim łączyć tylko w trybie pasywnym :/ Szkoda
strasznie bo nauczyć kogokolwiek włączenia tego trybu to już ból..

Macie jakieś pomysły na to wszystko?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564