Re: eCs / OS/2 i pentium 4

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 14:10:45 MET

On Sun, 2 Mar 2003 13:45:45 +0100 (MET), Ninik wrote:

>info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
>
>A nie chodzi tu też o p4k7 MTRR czy jak mu tam..? Chodziło tu o to że
>przydzielanie bufora dla czegoś działa bardzo wolno a dzięki temu
>sterownikowi idzie szybciutko nawet o 200% lepiej.
>Sterownik do zdobycia na hobbesie.

Owszem, to chodziło bodajże o bezpośredni dostęp do Video RA
i leży na Hobbesie. Aczkolwiek u siebie nie zauważyłem żadnej różnicy.

No i to nie jest fiks, tylko "podkręcanie" procka.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21