ECS mi się wywala...

Autor: Animus (animus_at_paradis.dk)
Data: Sat 01 Mar 2003 - 13:02:20 MET

Witam!

Oto opis problemu:

- ecs 1.00 bez żadnych fixów itp
- sprzęt: duron700, płyta asus a7a266, 512 MB RAM, radeon 7000, hdd
fuitsu13GB, karta sieciowa rtl8139
- system chodzi bardzo ładnie, lecz w losowym momencie (ale zawsze po
kilku godzinach pracy) wykrzacza się
- jeśli zrestartuję go ok północy i zostawię na noc, rano prawie
_zawsze_ zastaję go w stanie zawieszenia
- jeśli po nocy nie wisi (bardzo rzadko) wystarczy uruchomić jakiś
program - i już wyskakuje trap
- system wykrzacza się zawsze w ten sam sposób, czyli w taki:

Exception in device driver:
TRAP 000e ERRCD=0000 ERACC=**** ERLIM=********
EAX=...itd
.. Internal revision 14.062_W4

co z tym zrobić? próbowałem szukać błędu - wszystko wskazuje na
sterownik od karty sieciowej - dla systemu całkowicie gołego z
zainstalowanym jedynie sterownikiem od sieciówki system chodzi ok 12
godzin i potem się wykrzacza (co prawda chodzi dłużej ale dalej jest
nie tak). System bez sterownika do karty sieciowej chodzi stabilnie.
Wypróbowałem już całą masę sterowników do kart sieciowych, na
wszystkich to samo.

help

Grzesiek Chmaj