Re: Pamiec, przedtem: Re: GAD czyli javowe Gadu-Gadu

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 12:50:14 MET

On Sun, 23 Feb 2003 12:27:52 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Hmm, ja nie mam nic przeciwko programom w JAvie (acz oczywiscie wole native
>gdyby nie to... ze zzeraja one od cholery pamieci. Czy u Was tez tak jest?

Ten typ tak ma i tyle.
Możesz próbować bawić się parametrami przy uruchomieniu maszyny wirtualnej,
ale nie spodziewaj się czegoś wielkiego.
Jak zwykle, coś za coś. Ja stosuję Javę do tworzenia aplikacji ze względu
na przenośność. Nie boli mnie, że klient ma Windę a ja nie. A przy dzisiejszych
cenach pamięci przestaje to być problemem.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21