Re: renowacja starego Warpa 3

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 16:56:16 MET

On Wed, 5 Feb 2003 14:23:40 UTC, (Jan Gromadzki) wrote:

> Mam pudlo (czerwone) z Warpem 3, ktory byc moze bedzie okazja
> zainstalowac na komputerze z epoki (procesor AMD 486DX 66MHz,
> 32 MB RAM). Jest to, zdaje sie, wersja bez WinOS2 i bez sieci.
> Czy da sie uzupelnic ten 2. brak w sposob bezinwestycyjny,
> czyli darmowym softwarem? Chodzi o protokoly TCP/IP i SMB.

Kiedyś w podobnej sytuacji używałem z powodzeniem pakietu freetcp.
Znajdziesz na hobbes lub googlem. Być może ta się ta to nałożyć sambę
warpową albo MPTS-a. To drugie już oczywiście nielegalnie choć za
darmo :-)

> Poza tym czy jest jakiś bezplatny klient pocztowy dla Warpa?
> (poza tym z Mozilli)

Jest tego zapewne sporo, głównie porty z linuxa. Jest również coś co
się nazywa REXXMail i jest całe napisane w REXXie, ale nie próbowałem
tego. Lookout/2 chyba jeszcze jest w powijakach. Nie sprawdzałem
ostatnio.

Marek