Problemy z tasiemką

Autor: Dominik Czechowski (Dominik.Czechowski_at_telekomunikacja.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 10:46:00 MET

Witam wszystkich,

Mam problem z napędem DDS3 Seagate STD 2240000N, który odzyskałem ze
starego serwera Netfinify 5000 i chciałem użyć go w serwerze z OS/2.
Niby wszystko jest ok, kontroler SCSI widzi napęd jako Python coś tam,
ale nie wiem co robić dalej. Jak użyć napędu np. do zrobienia backupu?
potrzebne są jeszcze jakieś sterowniki, czy może specjalny program do
backupu?

Pomóżcie plizz.

P.S. Dzięki za info o TCP/IP 4.3.2.

pOSdrawiam,