Problemy z tasiemką

Autor: Dominik Czechowski (Dominik.Czechowski_at_telekomunikacja.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 10:13:58 MET

Witam wszystkich,

Mam takie małe zmartwienie, ostatnio odzyskałem w firmie ze starego
serwera napęd DDS3 Seagete STD 224000N. Postanowiłem to to wykorzystać w
nowszym serwerze z OS/2. Wszystko byłoby oki kontroler SCSI wkrywa to
jako Python coś tam, ale ... co dalej? Jak skorzystać z urządzenia
(chciałem używaćtego do backupu)?

Błagam pomóżcie, nigdy czegoś takiego nie używałem i nie wiem czym to
się je.

P.S. Dzięki za wcześniejsze info na temat TCP/IP 4.3.2.
P.P.S. Czy ktoś wie dokładnie jak skonfigurować wbudowany firewall w
TCP/IP 4.x?

pOSdrawiam,
Dominik Czechowski