Serwer teamu juz stoi

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 30 Jan 2003 - 12:42:52 MET

czesc.
znowu byl problem z serwerem teamu. dziwne rzeczy sie dzialy.
udalo mi sie serwer w niezmienionej postaci postawic spowrotem
na nogi. a juz instalowalem ............... linuxa, ktory tez
wariowal. probowalem 4ry rozne wersje.
problemem okazal sie RAM. niestety okroilem serwer.
wczesniej mial 64+128MB, teraz ma tylko 64MB. jakos to
przezyje :))

dzieki za pomoc Lewhoo :)

ps: nadal nie wiem jak sie poslugiwac dfsee.

mam jednak wielka prosbe. jesli ktos ma aktualnie zafiksowanego
os/2 warp4, prosze o podeslanie plikow:

hpfs.ifs
fdisk.com
uhpfs.dll
chkdsk.com

i podajcie ktory to warp4, i z ktorego fixpaka.
forma przesylu dowolna. wystawienie na serwerze www/ftp
lub wysylka emaliowana.

te pliki ktore mam prawdopodobnie podczas jednej z wywrotek zostaly
uszkodzone.

z gory dzieki.