Polska klawiatura z różnymi układami translacji

Autor: zubalo (zubalo_at_box43.pl)
Data: Thu 23 Jan 2003 - 14:25:20 MET

Przejrzałem ostatnio archiwum listy pod kontem znalezienia informacji o
możliwości zainstalowania w OS/2 klawiatury w kładzie iso latin2 lub windows
cp1250. Nie mam nic przeciwko stronie kodowej CP852, ale jako polski
użytkownik chciałbym mieć mozliwość korzystania w systemie z alternatywnych
stron kodowych, uprościłoby to wiele. Jak sądze nie ma żadnych przeciwskazań
żeby było to możliwe (Rosjanie mają możliwość korzystania z dwóch
specyficznych dla języka rosyjskiego stron kodowych). Problem tkwi , jak
sądzę w pliku KEYBOARD.DCP ,który zawiera definicje klawiatur dla
poszczególnych krajów. I tu rodzi się pytanie czy ktoś z Was ma może
zamiennik tego pliku z odpowiednimi definicjami dla CP912 i CP1250. Jeśli
taki zamiennik nie istnieje to czy użytkownicy eCS nie mogliby wywrzeć
nacisku na SS aby taki plik dostarczył. Być może uprościłem sprawę,jeśli
tak to proszę o wyprowadzenie mnie z błędu