Re: Trap przy starcie.

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Wed 22 Jan 2003 - 14:52:14 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Zegarek z warpcenter? Nie mam pojecia jak, ale najwidoczniej z tym to sie wiaze.

Nie z Warpcenter tylko ten startowy. W momencie zmiany trybu na
graficzny (ładny niebieski ekran ;-)) kursor na chwile zmienia się w
taki mały budzik, potem dopiero ładowany jest desktop. I u mnie po
starcie z Alt-F2 system zamiera własnie na etapie tego budzika przed
załadowaniem desktopu.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski