Re: OpenSSH

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 22 Jan 2003 - 10:15:00 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Aha, czyli to kwestia serwera? Troche glupie, bo ciezko sie operuje na dwoch
> temirnalach np. programujac ://
>
> Tak musze zawsze zostaiwac wlaczony top ;)

niektrorzy klienci SSH (np. putty dla windows9x/NT/ME/2000/XP) maja
mozliwosc
ustawienia opcji "keepalive". po prostu klient wysyla do serwera jakis
bzdurny znak,
i go natychmiast usuwa. po stronie czlowieka nie wyswietla wogole tych
znakow.
dzieki temu serwer jest przekonany ze klient jest caly czas aktywny.
nie wiem jak jest z ssh dla os/2. btw. ciagle czekam na konkretna
instrukcje, jak go zainstalowac, skad sciagnac pliki itp.