Re: Trap przy starcie.

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Tue 21 Jan 2003 - 22:37:34 MET

On 20 Jan 2003 13:47:29 +0100, Leszek KUBRAK wrote:
>Spróbuj startować system z podglądem (Alt-F2 chyba). Powinno się udać zobaczyć
>dokładnie, po czym się wywala.

No sprawdziłem, a raczej nie sprawdziłem. Chyba się przestraszył bo jak
na razie startuje bez problemu. ;-) Co do ALT-F2 to wszystko ładnie
pięknie, pokazuje ładowane drivery aż do momentu kiedy odpala PMShella.
Zmienia tryb na graficzny, pojawia się zegarek i tyle. Na tym kończy
się jego działalność. Start systemu w trybie normalnym (bez ALT-F2) na
razie odbywa się bez problemu.
Wrócę do sprawy jak objawy się powtórzą.

Pozdrowienia

--
/ name: Artur Alinowski
/ email: artali_at_free.polbox.pl