Re: Trap przy starcie.

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Mon 20 Jan 2003 - 15:15:26 MET

Leszek KUBRAK wrote:
> Jak dla mnie to jest on bardzo przwidywalny. Cóż takiego Ci biedny LVM
> zrobił, że go nie lubisz ??

No zachowywał sie dziwacznie. Nie wiem na ile to jego wina, ale
komunikat "cannot operate" widziałem już parę razy, najczęściej po
jakichkolwiek operacjach tymże LVM-em czynionych. Fakt zawsze w ten czy
inny sposób dawało się naprawić, ale na wszelki wypadek jak nie muszę to
go nie ruszam.

Wieczorem sprawdzę.

Pozdrowienia

--