RE: Jak tam ma się EKG?

Autor: Dobrowolski, Przemyslaw (Przemyslaw.Dobrowolski_at_Wincor-Nixdorf.com)
Data: Tue 14 Jan 2003 - 11:24:01 MET

ninik_at_dominik.kei.pl pisał:

> Jak tam EKG? Nie chciałbym żeby projekt utknął... :/
> Kilka poprawek chętnie bym prosił o wniesienie :)

NIE WNOSZĘ ŻADNYCH POPRAWEK!!! Jedyne co, portuje tak jak leci! Nie mam za
bardzo czasu już zajmować się OS/2, a synchronizacja oryginału z moją wersją
byłaby dłuższa.

> No i szukanie, tak ładnie działało i coś mu się w ostatnich buildach
> przestawiło :(
> Nie porzućcie tego projektu :D
> Jakby coś to jak zwykle służe testami.

Dziś wieczorkiem skompiluję nową wersję i poprawię szukanie i rejestrację.
Ponieważ faktycznie nie działało to poprawnie!

> BTW. czy jest możliwe jakoś przestawienie tonu dźwięku w EKG? Mam dwa
> komputery obok siebie i nie wiem który mi beepa :(

j/w

--
Przemek/2
z pracy