Re: IBM wycofuje z rynku OS/2 10 marca 2003 r.

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 05 Jan 2003 - 02:21:32 MET

Leszek KUBRAK wrote:

>.....ciach!
> I zostaje eCS łącznie z nowością czyli eCS Server (czytaj WSeB w wersji
> aktualnej kodu).
> Jak go zwał tak go zwał, dalej dobre narzędzie będzie istniało.

A niech sobie wycofują - mi do pracy wystarcza to co mam.
Jak u IBM są gamonie to nic na to nie poradzimy - skoro nie chcą robić
biznesu na takim oprogramowaniu (bo nie potrafią), to może ujawnią
wreszcie kod od czegoś co im jest niepotrzebne!??

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >