Re: Dwa problemy z siecia

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 05 Jan 2003 - 11:20:44 MET

Wojciech Gazda <gazda_at_fema.krakow.pl> napisał(a):

> W samym Injoyu w konfiguracji NAT/firewall jest:
> "Disable NAT Ping/Tracerte"
> może to?

Problem w tym, ze... wszystko oprocz hostow z lublina sie pinguje. Fakt, ode
mnie sie nie tracroutuje - musze sprobowac o ojca. Moje ustawienia to:

Wlaczony NAT, wlaczone Disable NAT for Injoyu PC i WYLACZONY Disable NAT Ping
support. Firewall w ogole nie wlaczony.

To ze, tracerte nie przechodzi, to chyba normalne. Sprawdzam pingami, pinguje
wszystko poza lublinem. Zreszta jak wpisze host hq.teamos2.org.pl to mi
prawidlowo IP wyswietla.

Firerule.cfg nie mam, bo mam wylaczone uzywanie firewalla...

Zaczynam dochodzic do wniosku, ze to moze byc tepsa...