Re: Dwa problemy z siecia

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 04 Jan 2003 - 10:56:43 MET

Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> napisał(a):

> A co mówi traceroute?

[D:\]tracerte hq.teamos2.org.pl
traceroute to hq.teamos2.org.pl (212.182.104.69), 30 hops max, 38 byte packets
 1 10.0.2.1 (10.0.2.1) 0 ms 0 ms 0 ms
 2 * * *
 3 * *

i tak dalej gwiazdki...

> O złą konfigurację.

Nie podejrzewam ojca, zey sam cos zmienial w konfiguracji injoya... Ale kto wie...

> Ano widać Injoy kiedy nie ma ruchu zapomina o otwartym sockecie i go
> potem olewa. W efekcie tracisz połączenie ze zdalnym hostem
>
> (Możę wolisz SafeFire PPP? U mnie działa aż huczy).

Najpierw spronuje cos z injoyem - juz sie przyzwyczailem ;)