Dwa problemy z siecia

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_gazeta.pl)
Data: Fri 03 Jan 2003 - 22:46:27 MET

1. No tak, Team rzeczyiscie dziala, ale... nie ode mnie :/ Wyglada to tak, ze
nie moge pingowac chyba calego lublina (acz sprawdzalem tylko na dwoch
hostach), natomiast ze wszelkiej masci kont shellowych pinguje sie bez
problemow. Konta, tak jak ja, mieszcza sie w warszawie, acz nie sa podpiete do
tepsy.

Ja lacze sie przez SDI, poprzez maskarade. MAskarade realizuje Injoy... Nie
przechodza mi zadne pingi na lublin, a tracerte utyka zaraz za lokalnym
routerem. Oczywiscie, moge pingowac chyba wszystko poza lublinem...

Ma ktos pomysl, o co moze chodzic?

2. SSH i telnet, po pewnym czasie nieuzywania polaczenia, przy jakiejkolwiek
proie ruchu (wpisania czegos) zakanczaja "sie" i pisza, ze connection reset by
peer... Skad to sie bierze i jak to zmienic?