Re: Newsy pod os/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 11:49:28 MET

Ninik wrote:

> Grzegorz Szyszlo <znik_at_wbc.lublin.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Na pewno IPS jeszcze ma newsownie... A jakieś linki do tych Twoich?

kurcze. myslalem ze NNTP doczekal sie wersji na osa. ale widze ze nie :(
ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/os2/(tu nie pamietam)
i dalej:
./apps/internet/news/server

zreszta sciagnij sobie plik index. tam niestety kroluje changi.
ja uzywalem swego czasu wersji 0.9 costam. moze faktycznie
w nowej wersji cos poprawili. w news/util znalazlem tez jakis
soft do pasywnego sciagania newsow z serwera, nie na
zasadzie feeda, tylko jako czytnik. do feeda trzeba sie dogadywac.
malo ktory admin na to pojdzie.