System dziala, ale... dlaczego? ;)

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_gazeta.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 15:52:56 MET

No dobvra, to opowiadam co zrobilem (i dziekuje za pomoc).

alt-f4 pokazywalo, ze system sie wychrzania na JFS.ifs i hpfs386.ifs. Ale
pojechalem do kumpla sprawdzic, czy to przypadkiem z moich hardwarem nie jest
cos nie tak. No i u niego (podlaczylem dyski do jego komputera) to samo...
Tyle ze raz jakos podczas bootowania cos jeszcze nawalilo, no i pozniej
bootujac command line ECS z cd stwierdzil, ze wszystkie moje partycje OeSowe
(a troche ich jest, wraz ze starym dyskiem) so do chkdskowania. No to
sprawdizlem u kumpla te, z ktorych system moze cos ladowac, ale dalej to samo.

Wrocilem do siebie, podlaczylem wszystko - oczywiscie bez zmian. Zabootowalem
ecs, sprawdzilem pozostale partycje HPFS chkdskiem, uruchomilem DFSee i
sprawdzilem te partycje, z ktorych moze cos brac podczas bootowania. Przy
okazjhi wymienilem bootsector na partycji dosowej, bo nie bylem pewien, czy
linuxowy mkdosfs czegos nie zepsul...

No i po tym zaczelo dzialac ;)

Nie wiem, niestety, o co chodzi, bo dfsee robi checkdiska, ale nic nie
naprawia, a chekdiska OeSowego na partycjach, z ktorych moze cos brac podczas
bootwania robilem wczesniej. Nie robilem na pozostalych - ale system nie
twierdzil, ze trzeba i byly normalnie dostepne...

Zna ktos rozwiazanie lamiglowki? :)