Padl mi system :/

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 23:16:55 MET

Po ekranie z logiem wywala mi sie c0000005: DOSCALL1... i nie wiem, co zrobic,
bo robi to i przy normalnym boocie i przy alt-f1 f2...

Ostatnim, co pokazuje, bylo os2aspi, ale po wywaleniu z configa pokazuje
os2lvm i caly czas sie wychrzania. podmienilem danis506 na ibms506 i to samo...

Co robilem?
Zreinstalowalem RSJta, ale chyba tylko odnowil ikonki na desktopie, bo wlasnie
ich sie pozbylem...
bawilem sie dfsee, probujac odrestaurowac dosowa partycje, ale hpfs wydaje sie
nietkniety -zreszta zapuscilem na nim chkdsk (bootujac sie z cdromu)...
no i pod linuxem probowalem cos zrobic z partycja FAT... ale jak juz mowilem,
hpfs wyglada OK...

Nie mam zielonego pojecia, o co moze chodzic :( Czy ktos moglby mi pomoc?