Re: Changi - nowe boje :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 13:17:12 MET

Adam Płaszczyca <_555_at_irc.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Zapoznaj się z rexxutils :-)
> Są w systemie. Zreszta pogrzeb w helpie samodzielnie, a nie próbuj
> zwalić wszystko na wyszukiwarke.

Hmm, znaczy się są w systemie czy muszę szukać jakiegoś dodatkowego
utilsa?
A Ty nie pisałeś czegoś podobnego dla siebie do swojego serwera?

> Wiesz, ja kiedys też nie :-))))

Dobra, zajmijmy się postingiem najpierw może na razie :)

> W helpie do changiego... Ale z tym też się woziłem i do końca mi to nie
> działało.

Nie możesz gdzieś odszukać tych ustawień? Już na prawdę nie wiem gdzie
tego szukać, a tym bardziej irytuje mnie komunikat "nothing to post" - tak
jak by nawet nie usiłował wysyłąć, gdyby powiedział chociaż "nie wyślę bo
nie mogę", "nie wyślę bo coś innego spierdzielone" itd itp, ale on w ogole
nawet się nei stara... Tak ajkbym miał ustawione żeby wysyłął tylko
lokalnie :(

> Wiesz, ja changiego zwalczałem przez dwa miesiące zanim mi ruszył tak,
> jak chciałem :-)

A nie masz przypadkiem gdzieś tej konfiguracji?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564